Dec 4, 2017

LOVE FOR THE WHOLE COSMOS



"Through my love for you,
I want to express my love for the whole cosmos, the whole of humanity, and all beings.
By living with you, I want to learn to love everyone and all species.
If I succeed in loving you, I will be able to love everyone and all species on Earth…
This is the real message of love."





 "Through my love for you,
I want to express my love for the whole cosmosin Liege: rabits, ducks, cow, chair, french fries, X'mas trees :) 


Qua tình thương của tôi dành cho bạn, tôi muốn bày tỏ tình thương của tôi đối với toàn bộ vũ trụ, toàn của nhân loại, và tất cả muôn loài.  Bằng cách sống với bạn, tôi muốn tìm hiểu để yêu thương tất cả mọi người và tất cả các loài. Nếu tôi thương bạn thành công, tôi sẽ có thể yêu thương tất cả mọi người và tất cả các loài trên trái đất … Đây là thông điệp thực sự của tình yêu.

— Thich Nhat Hanh (Teachings on Love)

https://langmai.org/tang-kinh-cac/tai-lieu/thich-nhat-hanh-quotes/

No comments: