Dec 4, 2018

LOOKING



LOOKING  👀 
Gorilla: what’s are you looking at boy?!
Guy: you!
Gorilla: do not looking at me than!!
Guy: that isn’t said on the sign.
Gorilla: well i say you stop staring at me now!
Guy: if you don’t staring at me how do you know that I’m looking at you?!
Gorilla: i look at you cuz i saw you’re staring at me.
Guy: if you stop looking outside, rather  go back looking inside to yourself, then you would not care how others would look at you!!


NHÌN 👀 

Gorilla: Gã con trai kia, nhìn cái gì vậy?!
Gã con trai: Nhìn bạn chứ nhìn cái gì!
Gorilla: Đừng có nhìn tôi nữa à nha!
Gã con trai: Đâu có bảng “Cấm nhìn” đâu!
Gorilla: Ê, chấm dứt nhìn tôi ngay lập tức nghe chưa!
Gã con trai: Nếu bạn không nhìn tui sao bạn biết tui đang nhìn bạn?
Gorilla: Tôi nhìn anh vì tôi thấy anh đang trừng trừng nhìn tôi.
Gã con trai: Nếu bạn ngưng nhìn ra ngoài, quay trở lại nhìn vào bên trong tự thân thì bạn đâu có bực bội khi người ngoài nhìn bạn chớ hả!

Vinh the Vincent 

No comments: